Sveikiausio užkandžio rinkimai

L/d „Pilaitukas“ keturių grupių vaikai („Bitučių“, „Boružėlių“, „Peliukų“ ir „Kačiukų“) rinko sveikiausią, skaniausią užkandį. Labai padėjo tėveliai sunešdami produktus ir receptus.

 

Pirmas užkandis. Mums reikės obuolio ir riešutų sviesto. Atsipjaunam norimo storumo obuolio skiltelę, užtepam riešutų sviestu ir ragaujam.

Antras užkandis. Virtos morkos su medumi ir imbieru.

Trečias užkandis. Mums reikės: 1 kg kopūsto, 80 g miltų, 100 g manų kruopų, 1 svogūno, 1 kiaušinio, 2 skiltelių česnako, druskos, maltų pipirų, žalumynų (krapų, petražolių), džiūvėsėlių paniravimui, aliejaus kepimui.

Gaminimo eiga: kopūstas padalijamas į 4-6 dalis (kotas išpjaunamas) ir  paverdamas pasūdytame vandenyje 8-10 min. Supilama į kiaurasamtį, kad nuvarvėtų ir sumalama mėsmale. Nuspaudžiamas skystis, sudedami susmulkinami žalumynai, smulkiai sutarkuojamas svogūnas, išspaudžiamas česnakas, įmušamas kiaušinis. Suberiami miltai, manų kruopos, pagardinama druska, pipirais ir gerai išmaišoma. Iš paruoštos masės  suformuojami kotletai ir kepami.

 

 

Ketvirtas užkandis. Jam reikės: 200 g liesos varškės, 200 g ekologiško jogurto, druskos pagal skonį, džiovintų krapų

svogūnų laiškų (geriausiai savų, užaugintų ant palangės), baltos duonos.

Gaminimo eiga: varškę ir jogurtą sumaišome. Pridedame druskos, džiovintų krapų. Dar kartą permaišome. Tepame ant duonos, jei liko krapų užbarstome ant viršaus. Puošiame svogūnų laiškais.

Skanaus!

Šie ir kiti užkandžiai džiugino vaikus 🙂